شب تلخی است خدا رحم کند,فردا را...
پدرم سوخت, خدا پخش کند دریا را:
بر سر شهر که تو زنده به آتش دادی...
تک ستون وطن خانه ی ما, بابا را
"ابرهیمی" به لقب لیک تنت می سوزد
که "گلستان" نشد و خانه ی ما ویران شد
جای" برف دی امسال" خداوند چرا؟
ابر آتش به سر خانه ی ما طهران شد
غزل رفتن تو جسم مرا آتش زد
آنقدر سوخت, که انگار مرا "آرش" زد
ما چه کردیم که"شه نامه ی "ما تاریک است؟
تو بگو قرعه ی این ننگ که بر نامش زد
باید از روی تو این خانه چراغان می شد
باید از سختی تو راه من آسان می شد
بغلم کن پدرم وقت جدایی آمد
کاش صد سال دگر عازم طهران می شد
تقدیم به وطنم و پدران و جوانانی که از دادن خون خود برای خاموش کردن آتش هراسی ندارند...
روحشان شاد و یادشان گرامی
علیرضا ابوالحسنی
"پژواک"
چنل اختصاصی تلگرامم :@A_pezhvak
برای ارتباط مستقیم با من هم می توانید به نشانی تلگرامی من مراحعه نمایید:@ AA_pezhvak
+ نوشته شده در 2017/2/6ساعت 7:28  توسط علیرضاابوالحسنی |
هم میهنان کورد زبانم تسلیت......ما را در سایت هم میهنان کورد زبانم تسلیت... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163