
شب پر شعری بود
از اون شبها که تا صبح ادامه داشت ولی از کیفیتش کم نشد، ازون شبا که کل تهران و چراغ های روشنش و میبینی و دلهره داری، ی حس عجیبی وجودت و پر کرده، ازون حسای خوبی که تصورهم نمیشه کرد.....
+ نوشته شده در 2017/10/28ساعت 20:17  توسط علیرضاابوالحسنی |
