در سوگ استاد حشمت الله اسحاقی

خرید بک لینک
شعری چند از زبان شاگردان و دوستان استاد حشمت الله اسحاقی :

شاعر علیرضا ابوالحسنی : در شب وفات استاد این پیام ها را به گوشی ایشان فرستادم

1)

شکسته ایم و کجایی پناهمان باشی میان کوری دنیا نگاهمان باشی

نخواب منتظریم ،ما بلند شو استاد مگر قرار نشد تکیه گاهمان باشی

2)

رفتی سفر و کوله خود را گذاشتی من را میان خاک سیاه جا گذاشتی

گفتی:"چهار شنبه بیا ساعت چهار" بر روی قول شعریمان پا گذاشتی

شاعر علی طاهری : سر خاک در حین تدفین سرودند

برخیز پای رفتن ما بی تو خسته است بر روی گور سرد تو حافظ نشسته است

ماهی نشسته به انتظار پلنگ نیست استاد پاشو شوخیت اصلا قشنگ نیست

شاعر فرامرز زعفرانیه :

من شاعرم و خدای شعرم باقی در من همه دفتر شعرت یاغی

حافظ شسته چشم به راهت استاد از او غزلی تازه بخوان اسحقی

البته بسیار شعر ست و من بدلیل کم بودن زمان به این تعداد بسنده می کنم.

داغ نبینید

در سوگ استاد حشمت الله اسحاقی|در فراق استاد | در غم استادمان

+ نوشته شده در 2014/1/17ساعت 22:44&nbsp توسط علیرضاابوالحسنی |

هم میهنان کورد زبانم تسلیت......

ما را در سایت هم میهنان کورد زبانم تسلیت... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: پنجشنبه 25 آبان 1396 ساعت: 14:56

صفحه بندی